Digitale administratie

Digitale administratie

Weg met de schoenendoos!

Digitale administratie

Bonnetjes en stapels papierwerk, dat klinkt voor niemand aantrekkelijk. Je administratie bijhouden kan een hele klus zijn, gelukkig kan het een stuk gemakkelijker. Laat je digitale administratie over aan De Boekhoudguru. Wij proberen je gehele administratie zoveel mogelijk te digitaliseren. Dit heeft als voordeel dat je altijd inzicht hebt in je financiële situatie, mits je internetverbinding hebt uiteraard. We bieden zelfs de mogelijkheid digitaal facturen te sturen. Dit bespaart tijd, kosten en is erg gemakkelijk.

Onze guru’s

Naast het feit dat we je gehele administratie voor je verzorgen bieden we nog meer veel. Van administratie tot advies over subsidies. Je eigen guru staat altijd voor je klaar via telefoon, chat, e-mail of WhatsApp. Ons team zorgt er altijd voor dat je administratie altijd up-to-date is en je nooit te veel belasting betaald. Zelfs het debiteurenbeheer nemen onze debiteurenguru’s graag van je over. Wij hanteren geen opstartkosten en je kunt onze diensten per maand opzeggen. Al onze werknemers zijn specialisten in hun vak. Iedere dag weer staan onze fiscalisten, accountants, boekhouders en salarisadministrateurs klaar om ondernemers verder te helpen. Hiervoor maken we gebruik van de meest geavanceerde technologieën, waardoor we de prijs laag kunnen houden.

Maak je administratie weer overzichtelijk

De salarisadministratie, facturatie of CRM systeem, je bankrekening alle systemen die onderdeel van de administratie zijn koppelen we met onze software. Het enige wat jij hoeft te doen in de inkoopfacturen scannen. Deze door de leverancier rechtstreeks naar de administratie laten mailen is ook mogelijk. Onze guru’s kunnen jou als ondernemer verder helpen met zaken als forecasting en contractbeheer zodra je administratie up-to-date is. Ook je digitale administratie uitbesteden? Vul het contactformulier in op onze website en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je een andere vraag over onze diensten, bel of mail ons, we staan je graag te woord.

Digitale administratie
Wat kost dat?

Onze prijzen zijn transparant en vast. Dus geen verassingen achteraf. Onderstaand drie standaard pakketten die wij
aanbieden, waarbij maatwerk natuurlijk altijd mogelijk is.

ZZP / Eenmanszaak
EUR 75 per maand

Inclusief:

  • Alle fiscale aangiften
  • Digitale jaarrekening
  • Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
  • Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.
BV / VOF
EUR 200 per maand

Inclusief:

  • Alle fiscale aangiften
  • Digitale jaarrekening
  • Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
  • Verloning tot 5 werknemers zijn inbegrepen. Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.
Holding B.V.
EUR 125 per maand

Inclusief:

  • Alle fiscale aangiften
  • Digitale jaarrekening
  • Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
  • Verloning tot 5 werknemers zijn inbegrepen. Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.
Graag maken wij een voorstel op maat voor uw situatie, vul daarvoor onderstaand contactformulier in.
Offerte Aanvragen

Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Sed convallis ligula ac magna
ullamcorper aliquam. Vivamus eu aliquet nulla, at sollicitudin libero.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.