Eenmanszaak boekhouding
Laat je administratie verzorgen door experts!
Eenmanszaak boekhouding
Beschik je over een eenmanszaak en wil je graag je boekhouding uitbesteden? Maak kennis met De Boekhoudguru. Zoals de naam al weggeeft zijn wij experts als het aankomt op boekhouden. Al vele jaren voorzien wij ondernemers van iedere omvang van financieel advies. Wij verzorgen graag je administratie voor je zodat jij als ondernemer tijd vrij hebt om je met andere zaken bezig te houden. Ons team van guru’s staat via telefoon, chat, mail of WhatsApp altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Vanaf nu af aan is je administratie altijd up-to-date en weet je zeker dat je niet te veel belasting betaald!
Waarom je boekhouding aan ons overlaten?
Op ieder moment inzicht hebben in je financiële situatie klinkt ideaal toch? Wij maken het mogelijk. Dankzij onze cloud based software kun je zowel via je computer en telefoon altijd de laatste updates bekijken. Met onze software verstuur je gemakkelijk facturen. Hoe het precies werkt? Ieder systeem dat onderdeel uitmaakt van je administratie koppelen we aan onze software. Je kunt ervoor kiezen je facturen direct te scannen of rechtstreeks door te laten mailen naar je administratie. Ook met zaken als debiteurenbeheer, forecasting en contractbeheer helpen onze guru’s je graag.
Tarieven
Je hebt bij ons de keuze uit drie soorten pakketten:
- ZZP € 75,- per maand
- Holding B.V. € 125,- per maand
- BV € 200,- per maand
We maken graag kennis met je
Voordat we aan de slag gaan beginnen we de samenwerking met een intake. Een persoonlijke benadering staat bij ons voorop, we willen je graag beter leren kennen. Op deze manier zijn we meteen op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen je bedrijf. Vervolgens richten we je administratie perfect in. Al onze medewerkers zijn bekend met de fiscale regel- en wetgeving en deze passen we dan ook altijd in jouw voordeel toe. Benieuwd naar de kosten voor de boekhouding van een eenmanszaak? Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan of kom langs voor een kennismakingsgesprek.
Onze prijzen zijn transparant en vast. Dus geen verassingen achteraf. Onderstaand drie standaard pakketten die wij
aanbieden, waarbij maatwerk natuurlijk altijd mogelijk is.
Inclusief:
- Alle fiscale aangiften
- Digitale jaarrekening
- Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
- Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.
Inclusief:
- Alle fiscale aangiften
- Digitale jaarrekening
- Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
- Verloning tot 5 werknemers zijn inbegrepen. Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.
Inclusief:
- Alle fiscale aangiften
- Digitale jaarrekening
- Verwerking tot 250 transacties (inkopen en verkopen) zijn inbegrepen, extra transacties kosten €0,99 per transactie per jaar.
- Verloning tot 5 werknemers zijn inbegrepen. Extra medewerkers kosten EUR 10 per maand.